2011年9月26日

情書


剛過去的週末,我們到Audrey學校參加家長會。有人趁上廁所,偷偷給女朋友送情書。

今天(星期一),Audrey鄰行的細細粒同學(大家都坐第一個位)從抽屜裡掏出一張紙,發覺不是自己的,於是問Audrey:「係咪你架?」

Audrey望了望,大約猜到是什麼一會事,覺得好傻,於是試圖否認:「唔係我架。」

細細粒同學可不是那樣容易被打發掉的,現在六歲,大家都識字:「寫住你個名…」

Audrey沒辦法,唯有伸手接過情書。

細細粒同學再問:「你爸爸咁傻既?」

Audrey(樣子應該很無奈):「我爸爸係好傻架…」

世事就是這樣,你竭力以心獻技,人家女孩子卻未必全盤受落。

9 則留言:

  1. audrey 應該係咁樣--> (-_-")

    n年前, 好朋友的追求者做過類似的事, very sweet (不過最後好似都係追唔到, 可憐...)

    回覆刪除
  2. 係囉,太癡心都沒甚麼好結果。

    回覆刪除
  3. 女孩子怕羞,甜蜜的事係第三者面前唔好意思認啫!

    回覆刪除
  4. 叫藍生塞張"老婆我愛你"入你手袋好過,而家痴心錯付咯。

    回覆刪除
  5. alice - 她昨天晚上﹐真心想丟了那張紙﹐是我力勸她保留的。

    F - 有人應該在盤算下次有機會便會finetune策略囉﹐應該會是信+朱古力一顆(甚至一大包??)﹐我全都看穿了。

    回覆刪除
  6. 哇哈哈,我同藍生思路一致喎~
    (即係都會俾你睇穿囉)

    回覆刪除
  7. 他那天追問是否第三行(其實是我記錯﹐應該是第二行)﹐我已經知道有古怪喇。

    回覆刪除
  8. 等我都整個"情書package"俾就快16歲的她,睇吓佢D反應同6歲的Audrey有冇分別?!哈哈...
    Candy

    回覆刪除
  9. candy:你最好加兩張演唱會飛...

    回覆刪除