2011年9月5日

哥哥

我:「最近,我是有覺得Audrey因為沒有兄弟姐妹,所以有時候是會寂寞的。」

爸爸:「我知,所以我是她哥哥!」

……

18 則留言:

  1. 湊兩個的感覺如何?

    g

    回覆刪除
  2. 想撞牆。

    你是吳小姐嗎?

    回覆刪除
  3. So true, some one asked me if i have much older brothers & sisters....
    maki

    回覆刪除
  4. maki - i don't quite understand... so people suspected that even if you do have brothers and sisters, they must be much older??

    回覆刪除
  5. 我家是因為連爸媽都沒時間陪他們,兄弟姊妹便顯得特別重要,你們能多陪Audrey的話她便不會覺得寂寞啦!

    凱允媽媽

    回覆刪除
  6. alice - 不是﹐有兄弟姐妹一定是好事來的。不過算啦﹐我太自私了 ﹕)

    回覆刪除
  7. 別這樣想,我想一切都是緣份,只是你跟Audrey緣深。

    凱允媽媽

    回覆刪除
  8. v - Yes! I guess the "shadows" of much older siblings behind me, are very probably my parents... maybe they expect a single child should act like snobbish大小姐,即係卡通片先見到o個D, haha......
    maki

    回覆刪除
  9. 有兄弟姐妹呢,梗係唔會寂寞,不過,必必同我投訴:"你地好嘈呀,我做緊野呀!"

    fanny

    回覆刪除
  10. maki - 有個英國朋友曾經告訴我:"你不覺得single child多數有問題﹐多數變態的嗎?"。哈哈。 結果這個朋友坐言起行﹐一共生了三個!

    fanny - 你估必必第日會給妹妹零用錢嗎?我小時候常這樣幻想。。。

    回覆刪除
  11. 我小時候常這樣幻想。。。

    我二個哥哥確實給了我不少零用錢,我細個時他們也騙了我不少零用錢。

    回覆刪除
  12. s:還有買電視給你丫嘛!!!我一直覺得有哥哥就GOOD﹐但長大後有豬朋狗友告訴我﹐只有變態的哥哥才會好疼好疼妹妹喎(我身邊很多人都有點問題的):P

    回覆刪除
  13. 我同學仔有兩個哥,成罐汽水飛埋去咁打佢!
    s, 有錢撈亂洗, 咪幾好!

    之前我細佬問我,"點呀你夠唔夠錢洗?我都有xxx架喎!"
    我:"d錢好似係老婆有份架喎!"
    弟:"車我要用就要用架啦......"

    感動,不過阿細佬你唔好輕舉妄動呀!

    f

    回覆刪除
  14. 成罐汽水飛埋去 - 好鐘意呀!! 好看過影畫!!

    岔開一句:我覺得世事好有趣的。我認識你﹐所以我會說"阿細佬好雷啊!"
    但如果我認識的是弟婦﹐我會認為"下﹐搞錯呀??錢梗係比老婆喇﹐關家姐咩事??"

    我呢﹐是超級幫親不幫理的。

    回覆刪除
  15. 坐月你知悶到發癫,和鄰居聊。她也說,怎麼你周圍D人都吃埋吃埋D健康菜,她會告訴我一D,亞爸又唔想湊仔,亞媽又掛住打牌,二公婆又不事生產等等等等。

    亞f細佬好好,我記得那篇文,他還留言給家姐說我沒說不給家用啊,我還記得家姐怎麼讚他,我還偷偷去看了他的blog。

    我哥其實當然有對我唔好果時,但我,不記得晒啦!

    話是話,F你是不是靜雞雞天天在blogspot那邊起革命呢?

    回覆刪除
  16. V 我都知你凶狠架嘞,成罐汽水呀,個瘀痕幾鬼得人驚。果時我先知兄友弟恭並非必然。

    又,我全家對錢都無乜概念,夠駛唔欠人咪得囉,on居居!但我老公同弟婦都超精明的!又係一凸一凹的示範。

    s,我邊有革命啫,俾人革咗條命就有份!又,多得你(起碼你有份)咁好記性,我仲邊敢寫!

    fffffff

    回覆刪除
  17. f: 寫多D喇﹐等我這些膠花女工在家做到悶有D細藝。。。

    回覆刪除
  18. 我宜家唔記得D細節了,好慘,只有枝葉。

    我全家對錢都無乜概念 = 我全家 : )

    回覆刪除