2011年9月10日

Audrey講鬼故

睡房沒燈,很黑,於是她尖著聲音,跟我們說鬼故事。

「從前有一隻貓,佢流鼻血,好多鼻血,佢媽咪又流鼻血,成地都好多鼻血。跟住佢地去左鬼屋,就嚇死左,上左天堂!」

我的鼻子很敏感,秋冬經常流鼻血,所以我對故事情節很不滿:「怎麼流鼻血就會死呢?媽媽常流鼻血啊…」

她解釋:「唔係,係因為入鬼屋先死,唔關流鼻血事。」

啊,對啊,我最近真有點理解障礙,工作上的電郵有時也要看幾次才看懂。

無論如何,我喜歡她的鬼故事裡面有天堂;會上天堂的鬼,應該都善良。

2 則留言:

  1. 我又要解釋先:「唔係,係嚇死咗的貓上天堂,唔關鬼事。」

    AUDREY 對你真係有耐性,你要慚愧,嘿!

    F

    回覆刪除
  2. f: hahaha, you are right!! and for her, i'm already 慚愧 from dusk till dawn ga la...

    回覆刪除