2011年12月17日

保護自己

Audrey Science 書提到小朋友應怎樣保護自己:

“What should we do if someone touches us improperly?”

答案是:

- Tell someone you trust

- Cry for help

- Run to a safe place


我讀著讀著,覺得這其實也適用於 “What should you do if your daughter will be having an exam soon?”

7 則留言:

  1. 乜而家小朋友的書用字咁深..@@.同埋會教埋呢些野..(我意思係一本正經咁出選擇題..呢些似德育堂透過遊戲/講解/教導就可以

    我懷疑得六、七歲既我,好可能連 improperly, trust 這些字都未識(欸..那些年我讀中文小學,係中學先讀英中..)

    回覆刪除
  2. 我讀同一間學校,都應該唔識improper...

    他們全部都一本正經出題的,字全部要寫要串...

    回覆刪除
  3. sigh

    有時我懷疑太強調讀、寫、串,乜都係文字又文字,係讀壞書,本末倒置。

    最慘係,我懷疑自己都係這制度下的高分低能產物 @@

    回覆刪除
  4. 我沒說我同意甚麼都要寫要串啊,所以我不會太大力迫她。

    回覆刪除
  5. 果然是任何時候保護自己的三大法則! 這個值得背! :P

    回覆刪除
  6. amy: 真是好用,對不對?!!

    如果老闆給你太多工作怎麼辦? tell someone you trust / cry for help / run to a safe place!!! yeah!!!

    回覆刪除