2011年6月9日

悄悄話

這三個星期我很忙,但工作進度卻很慢,於是每天都在又急又沮喪又想快但又不想幹的複雜心情下度過。

有天晚上我在你臨睡前跟你說:「對不起,媽媽忙得都沒有時間跟你一起讀圖書…」

你望著我,眼神很溫柔:「唔駛對唔住。我要講對唔住,因為我成日阻住你做嘢…」

我們兩個不發脾氣不吵架的時候,都可愛。

5 則留言:

  1. love your funny trilogy tonight! :P

    回覆刪除
  2. amy: becos i had an hour of free time yesterday, while audrey was having her drawing lesson :)

    回覆刪除
  3. 好SWEET呀~~ 突然覺得我對我媽媽成日發脾氣的情景~
    好似好耐都無同佢傾計了~~
    人大了 好多事都喜歡收埋!!


    Shirman

    回覆刪除
  4. shirman - 有時可能求其同佢講D野﹐媽媽已經好開心。

    回覆刪除