2012年12月10日

Audrey 的話@7歲5個月


我每天總是死命的叫她快些快些快些,做好功課溫好書就快點自己自由活動了。

怕是被迫得快要發瘋了,最近有天,她決定要好好跟我解釋一下,語調不慌不忙的:「媽咪,其實所有野都解釋到架。我做得慢,係因為攰;我寫得慢,係因為我寫得靚。。。」

7 則留言:

  1. 都話audrey EQ勁...

    哈,不慌不忙和你"講數",勁呀....

    回覆刪除
  2. 最近,她也有說:「媽咪,你唔好咁急喇。。。」

    回覆刪除
  3. 我寫得慢,係因為我寫得靚
    這句,笑噴了。
    我個friend好野!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁她其實又在說事實。。。 寫得快個時又的確好核突。。。

      刪除