2012年2月17日

默書


好天真的小朋友說:「唔知點解,我呢排默書都100分!」

滴汗...

4 則留言:

  1. 何解..有"藍免晴"在右上角? made-up name ? wakaka~

    有些地方擦得唔乾淨 (呢個姐姐真harsh~)

    "橘"字好深 @@

    好搞笑,有些字寫出界,最後一行的"們"字,想是audrey見臨收尾心情激動好興啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 「橘」字,我-是-唔-識-寫-的!

      刪除
  2. 教這班天真瀾漫小朋友讀書寫字真係工程浩大,這位老師真有辦法,衷心佩服!

    當然,我都"唔知點解"呢位坐唔定0既大小姐會識寫咁多咁深0既字,真係佩服到五體投地!(...幕後家師功不可沒呢!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最近行運!背她自己會背,默就由超齡同學仔(=爸爸)負責。我退居幕後喇我,避得就避!!

      刪除