2012年2月9日

中學生應否談戀愛

我一直以為,爸爸在這個課題上,是比我要開通許多的。直到昨天晚上,我們在街上碰到一對拖著手的中學生

爸爸:中學生應否談戀愛?

我:哪如果Audrey 中學就拍拖呢?

爸爸(認真思索): 中幾?

我:中六。

爸爸(繼續認真思索): 考完試未?

我(怪叫):甚麼試?文憑試?那麼跟大學生有甚麼分別?

我(再探口風):如果中四呢?

爸爸(皺眉):會唔會影響學業先?

我:她當然不會啦!

爸爸(激動怪叫):吓!!??成績我自己會比較的嘛!!

我沒想過,他會這樣認真啊。

2 則留言:

  1. 個個爸爸都一樣!! haha
    可能又要搬返嗰套
    "你大學畢業先拍拖啦~拍2,3年結婚就最啱了"

    回覆刪除