2012年1月29日

Everything you always wanted to say, but were afraid to try – 5

他外出泊車,總是喜歡找街錶;鍥而不捨地,一圈又一圈的在兜。

當車子第三次經過同一條馬路時,她終於發火:「你兜完未?我頭都暈喇!」

15 則留言:

  1. 這個野蠻女友系列,好正!

    凱允媽媽

    回覆刪除
    回覆
    1. ok 架,一來記錄一下,二來實在沒時間寫長文。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. btw, 終於可以用公司電腦留言! 唔記得同你講, 我老公之前响公司留唔到言, 專登用手機上網留。

      刪除
    2. 嘩,好比面啊 :)

      爸爸可以點呢?咪話咁我地而家去停車場喇,咁囉。

      如果是老婆/女友講,死梗啦,一定有交嘈,對不對...

      刪除
  3. 真欏命,有個咁精彩的"女友', 藍生有冇話"...我好驚呀"?

    回覆刪除
    回覆
    1. 他一手把她訓練成這樣的,只能說是自作自受。

      刪除
  4. 在這系列中,呢個post特別正!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為車內的架真的很容易吵。

      刪除
  5. 嘩好有氣勢,我學起佢先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好!!!!!你第日個女就可以學。。。

      刪除
  6. 哈哈!現在是好日子!
    But time went by, little girl ==> big girl, Daddy would think it's you 夾埋 (or behind the back) ! You better prepare yourself,不然就做了替死鬼呢!

    flora

    回覆刪除
    回覆
    1. 是爸爸一手把她栽培的啊,我完全無辜啊 :)

      刪除
  7. 噢,B is not alone只能說。

    回覆刪除
    回覆
    1. 結論的時間又到了:
      1/ 叫得audrey就不是流的
      2/ 無論是羊是狼,同樣會狠狠的敗在一個丫頭手上

      刪除