2012年1月17日

她的主題曲

最近我忽然想起這歌,找歌詞來一看,不得了,99巴仙準確啊居然(只要把眾數改成單數就完全切合了)。

一切或許早已注定,只是我懂這歌的時候,並未知道原來有一隻將來會落在我家。


百厭活潑快反應 總知沒法靜一靜 陣陣笑聲 實在動聽 一群寶貝心肝錠
藍精靈 十分勁 反斗激氣真要命 沒法叫暫停
是活潑藍精靈 勁中勁 呢班馬騮唔定性

要佢做嘢無反應 一講食嘢好知食 動靜夠多 辦事實禍 幾時得佢生生性
藍精靈 十分勁 貪玩貪笑真要命 視你若無形
是沒法 停一停 定一定 呢班小鬼唔定性

世界上滿載歡笑 輕鬆愉快不可少 特別夠cute 人人話俏 聰明可愛通心竅
藍精靈 十分妙 IQ高到出意料 師父都偷笑
讓活潑 藍精靈 在閃耀 山邊海邊隨度跳

4 則留言:

  1. ...燒餅歌?都幾準喎。

    回覆刪除
  2. 因前些時不知為何不能留言,所以到今天才補答:

    我諗我記錯左,我想寫劉伯溫"燒餅
    歌",其實係咪"推背圖"先至o岩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你沒說錯,是燒餅歌,但我一D都唔識啊...

      刪除