2012年1月22日

Everything you always wanted to say, but were afraid to try – 1

(她打電話給他)

她:喂

他:我開緊會,等一陣打比你好唔好?

她:哦(掛線)

(五分鐘後,她再打電話給他)

她(責怪的語氣):喂!做咩咁耐都唔打比我!!

他:我仲開緊會喎

她:仲開緊??點解開咁耐???

8 則留言:

  1. 咁藍生未免太唔識撈
    應該即刻休會五分鐘
    處理緊急事務!

    回覆刪除
    回覆
    1. mac 叔叔:讓我們來看看將來你是否會休會呀下。。。

      刪除
  2. i love, love, love, love this series.
    女兒果然是丈夫最後的情人。

    又, 我覺得亞mac 就算主持緊立法會會議, 都一定會休會!

    回覆刪除
    回覆
    1. 看到他們輸得如斯慘烈,是很心涼的。

      刪除
  3. 我會詐肚痛去廁所...哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 然後隔壁厠格的記者以為自己跟到單大野,“唔通有個議員有「課外活動」?”

      「知喇知喇,梗係錫晒你喇,乖喇,唔好咁喇,都話全世界最錫你囉,唔-唔-啜啜啜啜!!!!」

      well...

      刪除
  4. 哈哈哈re 「知喇知喇,梗係錫晒你喇,乖喇,唔好咁喇,都話全世界最錫你囉,唔-唔-啜啜啜啜!!!!」

    順祝麥氏一家同藍氏一家, 笑口常開身體健康恭喜恭喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也祝你快高長大(變151公分?)!!!本書大賣!!!
      (但那些所謂宣傳,越來越hea 囉...)

      刪除