2012年6月26日

世界之門



看牙醫,她拿了幾本小冊子回家。

回家後,我在房間工作。過了一會,她走進來,讓我看這頁:「媽咪,你睇!你成日叫我飲水,但其實無幫助架!」

對,每次她吃過東西,我都叫她喝水;我也以為,這是有助牙齒健康的。

這是她第一次提出有力證據來駁斥媽媽的論證。懂得讀字以後,奧妙遼闊的世界之門,從此被打開了。


4 則留言:

  1. (...危險!危險!)

    都話左唔好畀佢識字架la, 而家點算?唔怪得要焚書坑儒羅。

    (...晴媽,以后要小心寫字!)

    回覆刪除
  2. "你唔好再迫我諗野喇,我變猩猩架喇!"

    0下?乜野話?唔通佢想走返入森林過D原始生活,定係想住下動物園嘆下食共玩
    0既世界?定係佢巳熟悉進化論,知道人同猩猩本來是一家人,不如返璞歸真喇?

    佩服!

    回覆刪除