2012年6月6日

大戰前夕


大戰前夕,家家戶戶都在磨刀煉槍,積極備戰。

我家小孩下午問:聽日考乜野?

小孩爸爸晚上問:聽日考試咩?我以為淨係背書。。。

我很喜歡我的家人,他們都有一股出塵的氣質。

5 則留言:

  1. 我諗爸爸現在都正忙於備戰,所以無睱理其他瑣事囉:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心,係最佳損友

      刪除
    2. 從前共你
      跑步游水踩單車都不夠
      我有痛快過你有沒有

      刪除
  2. audrey 已改名為 容易妹 啦....easy mui

    她的齊蔭頭可愛哦,唔知可留到幾多歲?

    回覆刪除