2012年9月10日

痴情司


早餐桌上,痴(情)漢情深款款的望著妙齡女孩,細細叮囑:「第日有男仔約你去街,你同佢講:『我有男朋友架喇!』,知唔知?」

女孩低著頭津津有味的繼續吃通粉,今天的炒蛋,好滑。



8 則留言:

  1. 係咪每個女孩o既老豆都係咁痴情?

    回覆刪除
    回覆
    1. (晦氣mode)

      我乜都唔知!!!

      從來無人對過我咁痴情!!!

      刪除
    2. 從來無人對過我咁痴情!!!

      不-可-能!!!!

      刪除
  2. 補充:

    原意是...係咪每個女孩o既老豆都係對個女咁痴情?(大個左個陣時又擔心個女冇拖拍...)

    (sorry, 刺激左D 媽咪添。)

    回覆刪除
  3. 你算罷啦,人地有相DNA,你點鬥得過啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔鬥,我今日想離家出走添。。。

      刪除