2013年6月12日

這個女孩將來能找到男朋友嗎(二)


爸爸和你玩 Rummikub

我不懂這個遊戲,爸爸於是拿著其中一隻磚塊牌向我介紹,嘴角甜絲絲的:「這隻是百搭啊,每次我拿到這隻牌,都要送給她的!對啊,這就是我們的賽例......」



8 則留言:

  1. 這不屬於爸爸待你如珠如寶系列?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,好深的問題啊!

      Season 2 想改下名啫。。。

      刪除
    2. No tv series changes name season after season ga wor.
      Films more likely,e.g. Bourne identity. Bourne supremacy. Bourne ultimatum.
      But then, there's also American Pie, Police Academy.

      刪除
    3. (發惡)咁我係都要改,得唔得吖?

      刪除
    4. (發抖中)你要bark我點能阻止...

      刪除
    5. 咁你就醒d 。。。

      刪除
  2. do u ever get jealous of your daughter? I wonder if wife/mom does... for I haven't been a mom/wife.

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, good question!

      i won't get jealous... but i need time away from her - i can't be a mom for 24 hours a day :)

      刪除