2013年11月24日

聖誕願望


女孩仍然相信聖誕老人,今年她希望聖誕老人能送她一個 Hayley

「你要三個Hayley 幹嘛?」我沒好氣。

她吃吃笑:「我好想要多一個!」

星期天上教堂,彌撒其中一個部分是神父叫各人按照自己的意願來祈禱。

祈禱過後,她望著我,陰陰笑,得得戚:「頭先神父係咪話可以有願望?我叫左天主比 Hayley 我!」

原來,有人還未懂得分辨天主與聖誕老人。

3 則留言:

  1. 好out... 我唔知邊個係hayley!

    回覆刪除
  2. She knows they are different la. Just raise her chance jeh! (in case God Father too busy maybe Santa gets the message. In case both get the message then she will have two more Hayleys. not bad at all)

    回覆刪除
    回覆
    1. u are right... it's similar to people who worship a few more gods to play safe...

      刪除