2012年10月22日

溫習!



今天,你第一次被老師罰抄。聽是忘了串自然科的生字,老師於是要好些同學抄課文三次,裡面有你的份兒。老師還叮囑要好好溫習,星期五會再問書!

晚上媽媽外出開會,爸爸在房間休息,你就自己一個坐在飯桌把書抄好,然後主動拿出練習簿寫生字。你是個節儉的婆仔,喜歡把所有字都擠在一版,不隨便浪費紙張;生字上面就是之前的中文默書。

最後你加了「:溫習!」,好可愛。你這次,大概真的被老師嚇了。


PS supports 串錯了,會改正。捉錯字我應該比真正的老師還勁,以往對字太多,職業病。

7 則留言:

  1. 我寫包單,很多博士級的瑞典人都未必能全部串對這堆字。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫包單,很多K1香港BB已經能串對這堆字。(所以呢,香港好有問題囉,哈哈)

      刪除
  2. 我好肯定六、七歲的我唔識support呢個字

    anchor? 唔識

    maintain? 冇可能識

    absorb nutrients? 唔係中學上家政/定IS (integrated Science)先學到咩?

    transport ? 唔識

    哇..結論現在小學實在很超前...我好記得當年自行報考中學,要自己作文,我幾乎跪左係度(因為之前小學作文是guided composition, 即有一條條問題guide住你寫成篇..雖然後一年後已可自由流暢地用英文寫400-600字)....um um um 觀乎audrey學校程度,我覺始明白那些傳統名校的女生,點解可以咁'神',即小小年紀已出書...

    你是個節儉的婆仔,喜歡把所有字都擠在一版 ----> 真係慳儉得很.哈哈...audrey好可愛啊 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實那課書是關於plants, 所以那堆字是有context 的。。。

      我就覺得咁,關於植物各部位的功能其實只是常識來的;至於英文詞語,我希望她能記得字義,而串法就用short-term memory 頂住先囉 :)

      刪除
  3. "節儉的婆仔", 睇到我眼都朦埋,唉,怪唔得要戴眼鏡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,成屋都係紙,但婆仔都係好慳。無言。

      刪除
  4. D字都唔係傳聞中咁醜啫!

    回覆刪除