2010年6月27日

評語


最近,學校的老師、同學仔的家長、美國的親戚都不約而同地跟我們說了以下的話:

「她除了樣子/頭髮以外,沒有其它地方像女孩了!」

樂觀點看,這樣的mix & match,其實都不算太壞,起碼比樣子像男孩、但舉止像女孩好吧。




7 則留言:

  1. 外表漂亮但性格爽朗正正是我最喜歡的女孩!!!
    凱允媽媽

    回覆刪除
  2. 她不只是爽朗﹐是極度的粗魯呀!不過其實我是OK的﹐我自己都一點不斯文﹐有時外表騙倒人而已。

    回覆刪除
  3. 好呀。有人辦(我)你睇。

    回覆刪除
  4. 「樣子像男孩、但舉止像女孩」,不知為何我會幻想成像馬俊偉的短髮小妹妹來...

    回覆刪除
  5. readandeat - 我不覺得喎﹐我覺得你DS高分﹐是個名符其實的女孩喎!

    maki - 馬俊偉短髮小妹妹!!!好笑。其實我常覺得audrey像她爸爸笠了假髮﹐所以都麻麻女仔樣。

    回覆刪除
  6. 很抱歉。這是明顯文不對題的回應。這是回應"幫助我的人",無奈我進不了妳們舊居,雖然有D事過境遷,但寫得咁辛苦,唯有依樣葫蘆,copy & paste再來一次。sorry........

    奇哥,audrey咁有你心,老懷安慰la,有冇熱淚盈眶呀?不過,你唔好得戚。如果檯面卡上有oi tse tse個名的話,你有可能大熱倒灶。(我諗下o者,唔好嬲喎。妨且,你做o既野,oi tse tse都有做,仲加零一添。eh, 不過佢好似未教過audrey室內擊球,都係你叻D.....daddddy萬歲!)

    阿V,其實audrey都冇串錯字丫。佢只不過是更準確地表達心中感受,不是嗎?這跟我地寫blog時,隨心所寫,冇セ分別,係咪?

    Audrey真叻叻,佢知道就o黎父親節,所以tum下老豆開心。good girl!!!

    回覆刪除
  7. uncle biu - 好啦﹐第時讀一年班﹐見家長﹐老師投訴藍小姐經常串錯字﹐我就話:哦﹐佢只不過是更準確地表達心中感受遮…睇下過唔過到關喇!

    回覆刪除