2012年7月9日

畫展


藝術細胞全無的兩母女去看畫展。

媽媽的結論是:我不喜歡!

小孩的結論是:好多胸!隻眼有d問題!

回家以後,媽媽你好歹畫張畫啦。小孩不太情願的畫了,然後:我加了隻蝴蝶。


6 則留言:

  1. 好有潛質繼承我的「行貨X」角色呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. (盲目慈母上身)我就覺得隻蝴蝶相當畫龍點睛囉!

      刪除
  2. (大笑左出來) audrey果幅好可愛啊!!
    唉, 我同你地一樣無得救, 等我睇完再告訴你們後感!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得提, 尤愛小孩的結論!

      刪除
    2. 昨晚她告訴爸爸:唔知畫什麼,d 眼耳口鼻位置亂曬,有時隻眼係肚腩度。。。

      刪除
    3. 隻眼係肚腩度????!!! 會唔會係紋身??

      刪除